b1a4ismylife

Alla inlägg den 15 juli 2014

Av Klara ^U^ - 15 juli 2014 19:00


   

Yo! <3

Idag blir det recension om animen Another. c':

Och gud,

jag älskar den verkligen !! *-*


 

Det här är då också en skräck anime.

Men dock tycker jag inte att den är jätte läskig,

den blir lite mer creepy i slutet,

men annars inte särskilt läskig. ^~^


Det handlar om en kille ( han på bilden ),

~ointressant fakta: han är så söt<3~

och han börjar på en ny skola.

Det finns typ en mystisk tjej ( tjejen på bilden ),

och han blir typ mer intresserad av henne.


Another är väldigt spännande & jag blev typ beroende av den

så fort jag sett första episoden. x_x

waaah~~


Tipsar den verkligen till er som vill se någon lite kuslig anime,

men som ändå inte är jätte blodig.

Visst, lite blod är det, men det är mest i slutet. ^__^


Av mig får den:

5/5

 

i betyg. <3

Om du sett Another och också tycker den är bra,

lämna gärna en kommentar isåfall! ;'D


Ska även länka introt:


Gillar faktiskt introt/openingen.

I början tyckte jag låten var lite knäpp,

men nu tycker jag den är ganska bra. ^-^


Det var allt för idag~

Ha en fortsatt trevlig tisdag! <33



 

 

Sök i bloggen

Presentation


Hei! c':
Jag är en tjej på 13 jordsnurr som har denna blogg! Jag älskar B1A4, skräck animes & mycket annat, vilket kommer vara det jag bloggar om & även mitt liv. ^-^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Tiny Hand

Ovido - Quiz & Flashcards