b1a4ismylife

Direktlänk till inlägg 9 juli 2014

Horror games & frusen yoghurt. ^___^

Av Klara ^U^ - 9 juli 2014 19:00

 

Yo! c:<

Idag så träffade jag en kompis jag pratat med på kik för första gången.

Vi går på samma skola fast i olika klasser då. ;3

Vi gick på stan & käkade frusen yoghurt på Froyo!  

Såå gott!!


Vi gick även till The Body Shop, Tgr & Lindex. C:<


När vi gått runt i ca. 1 timma så kilade vi in på The Honey Comb! :D

Min kompis skulle köpa en milkshake. 

Sedan satt vi där inne vid ett bord och chillade i typ 2 timmar. c'x


Inne på The Honey Comb körde vi två olika Horror Games, eller vad man

ska kalla det, typ skräckspel. O-O

De heter Slender Man Rising/Slender Free & det andra heter Eyes. c:< 

( finns två olika versioner av Eyes, både gratis & att köpa för 7 kr. )

Vi körde på min kompis mobil och hon har den fulla versionen.

På den fulla versionen kan man liksom filma sig själv medans man kör..

Asså, det är så roligt och se hur man reagerar,

och typ se hur rädd man blir. xDD

Men det var i alla fall grymt kul!   


Lägger in bilder på spelen, ifall någon skulle vara

intresserad att ladda ner någon av dem eller båda! >:)))


 




  




       


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Klara ^U^ - 19 juli 2014 19:41

  Heeeej! <3 Idag så var jag på ett naturreservat med min familj. c: Det var ganska roligt & väldigt skönt att komma ut i naturen. ^^   Men över till saken som det här inlägget ska handla om!      Jo, både igår & idag har jag lagt n...

Av Klara ^U^ - 17 juli 2014 18:22

  Hej! ^^ Idag tänkte jag skriva om lite olika saker. c:< Både om anime, vad jag har gjort under dagen & lite kort om B1A4. <33   Idag var jag dåg hos min faster, som bor ute på landet. (: Det var ganska roligt, dock har jag in...

Av Klara ^U^ - 15 juli 2014 19:00


      Yo! <3 Idag blir det recension om animen Another. c': Och gud, jag älskar den verkligen !! *-*     Det här är då också en skräck anime. Men dock tycker jag inte att den är jätte läskig, den blir lite mer creepy i slut...

Av Klara ^U^ - 13 juli 2014 19:17

    Hej! >;3 Nu är jag riktigt glad !! *-* B1A4 släppte en ny musik video förut. Jag och min kompis spammade varandra på kik. Men musik videon var jätte bra & jag älskar låten, mwhihhi. c:<   Jag tänkte recensera låtarna någon...

Av Klara ^U^ - 12 juli 2014 10:15


    Hejhej! c': Idag tänkte jag recensera animen Corpse Party. Jag nämnde den animen igår. Som sagt är det en skräck anime, och den är väldigt spännande! Men för er som inte gillar splatter & inälvor, ni borde nog inte se på den.. x3 ...

Sök i bloggen

Presentation


Hei! c':
Jag är en tjej på 13 jordsnurr som har denna blogg! Jag älskar B1A4, skräck animes & mycket annat, vilket kommer vara det jag bloggar om & även mitt liv. ^-^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Tiny Hand

Ovido - Quiz & Flashcards