b1a4ismylife

Alla inlägg den 12 juli 2014

Av Klara ^U^ - 12 juli 2014 10:15

 

 

Hejhej! c':

Idag tänkte jag recensera animen Corpse Party.

Jag nämnde den animen igår.

Som sagt är det en skräck anime, och den är väldigt spännande!

Men för er som inte gillar splatter & inälvor,

ni borde nog inte se på den.. x3


Jag tycker inte att den är speciellt läskig,

men som sagt..

många dör & den är ganska brutal med mycket inälvor.


 

Det handlar om några elever som ska göra ett så kallat löfte.

Genom att dra isär den här pappers dockan & spara sin bit,

ska de vara vänner för evigt & alltid vara tillasmmans.

Ett ganska gulligt löfte, mwhihihi. c:<


Mer än så tänker jag inte berätta.

Av mig får den:

4/5

i betyg. c':


Den är hur som helst väldigt bra, och jag älskar introt. *-*

Sitter och lyssnar på det just nu. ;'3


Här kommer en länk till introt:



Och den har bara 4 episoder. ^^

Hoppas att någon av er kollar in den,

och isåfall lämna gärna en kommentar här sen! >:'D


 

 

Sök i bloggen

Presentation


Hei! c':
Jag är en tjej på 13 jordsnurr som har denna blogg! Jag älskar B1A4, skräck animes & mycket annat, vilket kommer vara det jag bloggar om & även mitt liv. ^-^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Tiny Hand

Ovido - Quiz & Flashcards