b1a4ismylife

Direktlänk till inlägg 13 juli 2014

B1A4's nya album! <33

Av Klara ^U^ - 13 juli 2014 19:17

 

 

Hej! >;3

Nu är jag riktigt glad !! *-*

B1A4 släppte en ny musik video förut.

Jag och min kompis spammade varandra på kik.

Men musik videon var jätte bra & jag älskar låten, mwhihhi. c:<


Jag tänkte recensera låtarna någon annan dag,

idag kände jag inte riktigt för det.

Men jag har lyssnat igenom låtarna 1-2 ggr,

men recensionen kommer nog om ett par dagar. :3


Jag spelade in en react video till musik videon,

som kommer att finnas uppe på min & min bff's kanal på videofyme. ;3

Vår kanal heter:

Kawaiibffs


Kolla gärna in den videon, hehe. x3


Så ska jag såklart länka till musik videon. c:<


Om ni är BANA's ( B1A4's fans kallas så ),

och har sett videon..

Lämna gärna en kommentar här! :3


Kramiiis. ~~ <3



 

 


 
 
cute-life

cute-life

13 juli 2014 22:33

Hej! Jag älskar också B1A4 ♥ Jag är inte världens största fan av k-pop men B1A4 är en av de få grupper jag verkligen fastnat för. Musikvideon till denna låten är hur underbar som helst! :)

http://cute-life.bloggplatsen.se

Klara ^U^

14 juli 2014 17:25

Ja, jag älskar den verkligen! c':
Kul att du också gillar B1A4

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Klara ^U^ - 19 juli 2014 19:41

  Heeeej! <3 Idag så var jag på ett naturreservat med min familj. c: Det var ganska roligt & väldigt skönt att komma ut i naturen. ^^   Men över till saken som det här inlägget ska handla om!      Jo, både igår & idag har jag lagt n...

Av Klara ^U^ - 17 juli 2014 18:22

  Hej! ^^ Idag tänkte jag skriva om lite olika saker. c:< Både om anime, vad jag har gjort under dagen & lite kort om B1A4. <33   Idag var jag dåg hos min faster, som bor ute på landet. (: Det var ganska roligt, dock har jag in...

Av Klara ^U^ - 15 juli 2014 19:00


      Yo! <3 Idag blir det recension om animen Another. c': Och gud, jag älskar den verkligen !! *-*     Det här är då också en skräck anime. Men dock tycker jag inte att den är jätte läskig, den blir lite mer creepy i slut...

Av Klara ^U^ - 12 juli 2014 10:15


    Hejhej! c': Idag tänkte jag recensera animen Corpse Party. Jag nämnde den animen igår. Som sagt är det en skräck anime, och den är väldigt spännande! Men för er som inte gillar splatter & inälvor, ni borde nog inte se på den.. x3 ...

Av Klara ^U^ - 11 juli 2014 19:56


  Hellu. ~~ Idag var jag hos en kompis. c:< Vi badade i hennes pool & såg på en anime som heter Corpse Party. Corpse Party är skräck anime, dock är den väldigt kort. Innehåller bara 4 episoder. Men det finns även en manga & spel till ...

Sök i bloggen

Presentation


Hei! c':
Jag är en tjej på 13 jordsnurr som har denna blogg! Jag älskar B1A4, skräck animes & mycket annat, vilket kommer vara det jag bloggar om & även mitt liv. ^-^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Tiny Hand

Ovido - Quiz & Flashcards