b1a4ismylife

Alla inlägg den 6 juli 2014

Av Klara ^U^ - 6 juli 2014 16:44

 

hallu~~

nu tänkte jag göra ett litet inlägg om det koreanska 

k-pop bandet B1A4. ^-^


Fakta om medlemmarna i B1A4:

 

~CNU~

Riktiga namn: Shin Dong Woo.

Artistnamn: Cnu, kan även bli kallad Shinwoo.

Född: 1991 den 16:e Juni.

Position: Sångare & rappare.

Längd: 182 cm.

Skills/hobbies: Rap & taekwondo.



 

~Jinyoung~

Riktiga namn: Jung Jin Young

Artistnamn: Jinyoung men kallas även för Jinyoungie. 

Född: 1991 den 18:e November.

Position: Sångare & ledare för B1A4.

Längd: 178 cm.

Skills/hobbies: Skriva låtar, sjunga, teater & spela gitarr. 


  

~Sandeul~

Riktiga namn: Lee Jung Hwan.

Artistnamn: Sandeul men kallas även Duckie. 

Född: 1992 den 20:e Mars.

Position: Huvud sångare.

Längd: 178 cm.

Skills/hobbies: Simning & matlagning.


 

~Baro~

Riktiga namn: Cha Sun Woo.

Artistnamn: Baro.

Född: 1992 den 5:e September.

Position: Rappare.
Längd: 178 cm.

Skills/hobbies: Rappa, beaboxing & att springa. 


 

~Gongchan~

Riktiga namn: Gong Chan Shik.

Artistnamn: Gongchan, kallas även Channie.

Född: 1993 den 14:e Augusti.

Position: Sångare.

Längd: 181 cm.

Skills/hobbies: Simning & matematik.



Sådär då!
Lite fakta om mitt favorit band.   

Jag har gillat dem i ca. 1 månad nu. >;3

Så tänkte jag även länka några av mina favorit videos. c''':





( de sjunger dock på japanska i denna M/V men älskar själva videon så mycket!




Kommentera gärna ifall du också gillar B1A4 och vem som är din favorit! <3




 


 

Av Klara ^U^ - 6 juli 2014 12:38

 

Hei! ^-^

Det här är typ det första inlägget på denna blogg.

Jag har haft bloggen ett tag sedan tidigare,

men bestämde mig för att börja om. 

Så, man kan säga att det är det första inlägget. c'x


Hur som helst, mitt namn är Klara och jag är 13 år,

men fyller 14 i Augusti. c:

Jag älskar B1A4 och att dansa.   

I den här bloggen kommer jag att blogga om min vardag,

recensera olika skräckfilmer och lite annat smått och gott! ;'33


Det var nog allt för det här inlägget.

Ha en trevlig söndag! 

 

  

 

Sök i bloggen

Presentation


Hei! c':
Jag är en tjej på 13 jordsnurr som har denna blogg! Jag älskar B1A4, skräck animes & mycket annat, vilket kommer vara det jag bloggar om & även mitt liv. ^-^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Tiny Hand

Ovido - Quiz & Flashcards