b1a4ismylife

Alla inlägg den 10 juli 2014

Av Klara ^U^ - 10 juli 2014 19:37

 

Tjenah! C:<

Idag var jag och mamma i  Stockhom.

Det var en av mina bästa dagar i mitt liv,

men också en av de jobbigaste.. x_x


Det som var jobbigt var att jag fick ont i benen, armen och typ överallt..!

Men inte så konstigt eftersom att jag går runt i mina

slitna converse under en hel dag. xDD

Vi käkade glass på B&J. <33

Nomnomnom. :3


Sen när vi skulle börja dra oss tillbaka, och gå till tågstationen..

så satte vi oss på en bänk för att vi var så trötta. >:c

Så såg jag att 

@lupinebaby , @adora_batbrat , @cantersmanima ,

@mashyumaro & @victorialovelace kom och gick en bit bort.

Jag dog, seriöst. X_X

Jag bara; Mamma., det kommer några från instagram där borta.. O-O

Sen så började de närma sig.

Och när det gick förbi så frågade Mashyumaro om mamma kunde ta ett kort på alla dem.

Jag bara: O-O

Men mamma fattade typ inte hur man gjorde så jag fick ta bilden.. <3333

mwhihihihi. c:<

Sedan så lyckades även mamma ta ett kort med mig och dem. 

WAAAH!! *-*

Så glad..!! <3

Men det dåliga var att jag såg ut som en krossad kokosnöt,

asså.. det är jobbigt att alla coola personer väljer att komma när man ser som värst ut. D:


Här kommer bilden. c;<


 

Täckte för mig face eftersom att jag såg helt muppad ut.. .-.


Tänkte även gå i genom vad jag köpte/fick. c:<

Först en bild på allting:


 


Kawaii shop:

Där köpte jag den Mån-väskan & hello kitty nyckelringen.

Väskan kostade 379:- och ja, ganska dyrt men helt klart värt det. *-*

Hello Kitty nyckelringen kostade 49:- ! <3


In & finn:

Köpte 5 par lösögonfransar eftersom att dem är så billiga. c:<

De kostade 10:- /st & jag köpte 5 st, alltså 50:- 


Sci-fi butiken/Sci-fi bokhandeln:

Jag fick ett rilakkuma pennskrin av mamma.

Det kostade 160:- ^__^


RockZone:

Jag köpte världens awesomigaste tröja!

En Jake tröja, Jake från Adventure Time! <33

Den är så fiiiiin. c':

Den kostade 120:- ( om jag kommer ihåg rätt. cx )


Och tillslut, någon butik jag tror hette Hpesc owo:

Där köpte jag ett korilakkuma skal, waaah. *-*

Har velat ha ett sådant så himla länge.

Och nu har jagd det. c:<

Det bästa var att det bara kostade 50:- ! <3




Men det var nog allt jag hade att säga idag. c:

Ha en fortsatt trevlig helg !!



 

 

Sök i bloggen

Presentation


Hei! c':
Jag är en tjej på 13 jordsnurr som har denna blogg! Jag älskar B1A4, skräck animes & mycket annat, vilket kommer vara det jag bloggar om & även mitt liv. ^-^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Tiny Hand

Ovido - Quiz & Flashcards